sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Noona Agility Akatemiassa- osa 12

Se oli siinä sitten, viimeinen jatkokurssi kerta akatemiassa. Todella synkkä fiilis ): Oli niin mahtavat treenit joka kerta! Lohdutus on kuitenkin se että jatkan joulukuusta lähtien, mutta tulen käymään ainoastaan kerran kuukaudessa yksityistunnilla.
Treenattiin niistoja tällä kertaa, ja pentu teki ne todella hienosti kaikista kulmista. Mentiin pientä rataa ja meidän kohtaloksi joutui vaikea putkikulma... Pentu ei tajunnut ollenkaan että piti mennä putkeen. Menin sitten harjoittelemaan putkikulmia vähän sivumalle ja heti onnistui :D Treenasin myös kepit ja kyl neiti vetää ne niin hienosti :) Mutta joo on kyllä ollut mahtavat treenit ihan joka kerta ja paljon ollaan opittu!

Pakko myöntää että tässä vaiheessa vaivaa lievä agimasennus. Pentu oppii niin nopeasti että tuntuu että menee kohta oman tason ohi. Pentu vetää kaikki tekniikat niin hienosti ja ite olen aina myöhässä ja opin paljon hitaammin kuin koira. Olen vähän kateellinen... No ei auta valittaminen, ulos harjoittelemaan ja sen jälkeen voin näyttää pennulle että kyllä minäkin osaan juosta nopsasti!
Haluaisin ohjata pentua ennakoivasti, mutta en kyllä oikein osaa sitä. Aina olen myöhässä ja pentu voisi olla jopa kolme sekkaa nopeampi joka kohdassa, jos itse vaan osaisin ohjata oikein ja nopeasti.... grrr. Varsinkin jos joudun peruuttamaan niin olen kyllä niin myöhässä. Peruuttaminen ei koskaan oikein ole ollut mun vahvuus, ala-asteella mun piti juosta peruttaen, kuinkas kävikään. Kaaduin ja molemmat peukalot murtuivat.
Marraskuussa tulee olemaan pieni agitauko, akatemiatreenit loppui ja KKS rakentaa uuden hallin joka ei ole ihan vielä valmis. Tekee ehkä ihan hyvää. Joku päivä kuitenkin lähden kentälle harjoittelemaan ihan perus irtoamista ja etenemistä.
Nyt on pakko lähteä joku päivä jäljestämään, ehkä ehdin tulevalla viikolla :) Tokoa ollaan harjoiteltu pikkasen, varsinkin maahanmeno edistyy hyvin!

Tässä video ja todistusmateriaalia siitä että olen aina myöhässä ja kömpelö peruuttaja. :)

Ei tässä kai muuta, eilen oli halloween-bileet, autokoulu edistyy ja koirat on muuten vaan niin sekoja ja ihania ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti